Az oldalon történő látogatásod során cookie-kat (“sütiket”) használunk. Az oldalon történő "Elfogadom és továbblépek" gomb megnyomásával elfogadod a cookie-k használatát.

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, hogy amennyiben Ön felhasználója, illetve vásárlója kíván lenni a Kia-Charlotta Hungary webáruháznak (http://www.kia-charlotta.hu), figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben tudomásul veszi és elfogadja az alábbi szerződési és szállítási feltételeket!

A webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll. Telefonos ügyfélszolgálat: 061-211-2061 (Munkanapokon 9-16 óráig)

  1. Üzemeltető adatai

Cégnév: HomeoNatura Kft.
Székhely: 1126 Bp. Tartsay Vilmos u. 19. Magyarország
Telephely: 1126 Bp. Tartsay Vilmos u. 19. Magyarország
Levelezési cím: 1126 Bp. Tartsay Vilmos u. 19. Magyarország
Bankszámlaszám: 12011186-01654796-00100009

Adószám: 24246189-2-43
EU adószám: HU24246189243

Cégjegyzékszám: 01-09-997611
A nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Kereskedelmi tevékenység bejelentési száma: 7311 '08
A nyilvántartó jegyző: Szemes Andrea
Tevékenység gyakorlásának hatósági engedély száma: 01-09-997611/4

E-mail: info@homeonatura.hu
Telefon: 06-1-211-2061

A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

A Homeonatura Kft. a Kia-Charlotta GmbH. (Gmunder Str. 37/A, 81379, Münich, Németország) szerződött partnere. Minden szerzői joggal, védjeggyel, képpel, logóval a Kia-Charlotta GmbH. rendelkezik. Minden jog fenntartva. A domain tulajdonosa a Kia-Charlotta GmbH.

  1. Vásárlás, szerződés

Elektronikus számla kerül kiállításra, melyet a megrendelést követően e-mailben csatolmányként küldünk el, a vásárló által megadott e-mail címre.  

Regisztráció

Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. Amennyiben regisztál, úgy elfogadja, hogy a Homeonatura Kft. a nevét és e-mail címét felhasználva termékeit és szolgáltatásait népszerűsítő leveleket küldjön, illetve, hogy a megadott adatait e célból kezelje. regisztráció során Önnek vezeték és keresztnevét, e-mail címét egy választott felhasználónevet és egy jelszót kell beírnia. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet Honlapunkon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést.

Vásárlás menete

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt és láthatja a termék bruttó árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba rakom” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. A Folytatom a vásárlást menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

Bevásárlókosár

A megvásárolni kívánt terméke(ke)t a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni a jobb fölső sarokban lévő „Kosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, változtatni tudja a +/- gombbal a rendelt mennyiséget, alatta látja összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát tudja.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása

A „Kosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltségeket.


Választható szállítási módok

FONTOS! A szállítási költség a csomag egyszeri kiküldését foglalja magába. Amennyiben a rendelésed nem veszed át és visszaérkezik hozzánk, úgy a csomagot kizárólag a szállítási költség újbóli (előre elutalása után) tudjuk csak kiküldeni. 

1. Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 990 Ft

A helyszínen van lehetőség bankkártyás fizetésre is.

12000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország teljes területén INGYENES. 

2. Kiszállítás GLS CsomagPont-ra:​​ 750 Ft

12000 Ft feletti vásárlás esetén a GLS csomagpontra való kiszállítás Magyarország teljes területén ingyenes 

A GLS csomagpontra való kiszállítás díja 12000 Ft alatt 750 Ft. 

A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a szállítási mód kiválasztásakor történik. Ön előbb beállítja a "Személyes átvétel közeli GLS Csomagponton" opciót, majd választhat a Csomagpont listájából.

A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00- ig.

Fontos információ, hogy az irodánkban személyes vásárlásra vagy átvételre nincs lehetőség!


Választható fizetési módok

1. Fizetés bankkártyával az OTP Simple Pay rendszerén keresztül:

A megrendelés véglegesítése után azonnal fizethetsz bankkártyával az OTP Simple Pay biztonságos oldalán. Adataid végig biztonságban lesznek, a bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyád adataihoz.

A fizetés folyamata

  • A „Fizetés” gombra kattintva átirányítjuk a Simple Pay biztonságos fizetési oldalára, ahol adatai megadásával elindíthatja a tranzakciót.
  • Bankkártya adatai megadása után kérjük, ellenőrizze azok helyességét, majd nyomja meg a „Fizetés” gombot.
  • A tranzakció feldolgozása ezzel megindul. A fizetés eredményéről email-ben visszaigazolást küldünk, illetve visszairányítjuk a webshop oldalára.
  • Elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron

Tudnivalók az internetes bankkártyás fizetésről

  • A kártyabirtokos számára a fizetés díjmentes.
  • Az Ön érdekeit védik a kártya társaságok, így ha valamit kifizetett, de a kereskedő nem teljesítette vállalását, haladéktalanul jelezze bankájánál, és, panasza jogossága esetén, pénzét visszatérítik.
  • A kártyabirtokos azonosítására szolgál a kártyán szereplő aláírás mezőjében lévő háromjegyű ellenőrző kód (CVC2 vagy CVV2 kód), ezt kezelje különös gondossággal.

További kérdés esetén hívja az OTP Simple Pay ügyfélszolgálatát a 06 1/20/30/70 366 6666-os számon 
vagy írjon az ugyfelszolgalat@simple.hu címre.

2. Utánvét díja: 199 Ft

A megrendelés ellenértékét a futárnak kell majd kifizetnie készpénzben vagy bankkártyával. A kézbesítés napjáról értesítést fog kapni a futárszolgálattól!

Házhoz szállítás várható teljesítése

A rendeléseket maximum 2 - 3 munkanapon belül tudja webáruházunk teljesíteni. A csomagok feldolgozása és kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik.

Cégünk a GLS futárszolgálat segítségével juttatja el a csomagot vásárlóihoz, ezért előfordulhat, hogy forgalmasabb időszakokban (Pl: karácsony, egyéb ünnepi időszakok) a kiszállítás ideje a szokásostól eltérően pár napok csúszik. A GLS futárszolgálat a küldemény érkezése napján SMS-ben értesíti a megrendelőt. A GLS a  kiszállítást két alkalommal kísérli meg. Amennyiben a második alkalommal is sikertelenül, úgy a csomagot visszaküldik részünkre.

Szállítás külföldre

 Jelenleg nem szállítunk külföldre.

FONTOS!

A vásárlást csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a vásárló a megrendelő űrlapon található mezőket maradéktalanul, és a valóságnak megfelelően kitölti. Ennek elmulasztásából, és a vásárló által hibásan kitöltött adatokból eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a www.kia-charlotta.hu webáruház felelősséget nem vállal.

Ha rendelkezik kedvezményes kuponkóddal, azt itt érvényesítheti. A Fizetési menüpontban tudja a kuponkódot az erre kijelölt rubrikába beírni! Kérjük a kuponkódot NE a Megjegyzésbe írja, mert az automatikus rendszer ezt nem tudja elfogadni! 1 vásárlás alkalmával, összesen csak 1 db kupon használható fel. A „Még nem végeztem, folytatom a vásárlást” gombbal visszatérhet a termékekhez, majd bármikor újra megnyithatja kosarát.

Adatbevitel

Amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni. Amennyiben korábban nem adta meg telefonszámát, akkor itt a gördülékeny szállítás érdekében kötelező beírni. Amennyiben nem természetes személyként vásárol, akkor a cég vagy szervezet nevét, azonosítóját (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószámát; számlázási címét (közterület, település, irányítószám), szállítási címét (közterület, település, irányítószám). Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; amennyiben nem természetes személyként vásárol a cég vagy szervezet neve, azonosítója (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószáma; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).

Adatbeviteli hibák javítása

A Kosár tartalma alatt láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát.

Visszaigazolás

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

  1. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, melyek azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

  1. Szállítási határidő és díjak

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése és kiszállítása munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben, azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.  Az elektronikus számlát a megadott email címre küldjük el. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás terméksérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Fontos!

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a kiegészítő címadatokat a szállítási cím rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.

Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesítésének szempontjából, ezért kérjük, fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.  A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a “Kosár és megrendelés” oldalon belül történik. Ön előbb beállítja a személyes átvételt a „GLS csomagponton” opciót, majd választhat a térképen csomagpontot. Ennek díja bruttó 750,- Ft.

  1.  Elállás, termékcsere

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Ön - a rendeletben meghatározott kivételekkel - 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Az Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza - így a natúrkozmetikai alapanyagok, kozmetikai termékek és higiéniai termékek -, kizárólag az általunk is elismerten bontatlan csomagolás megállapítása után téríthető vissza a termék vételára.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

  1. Panasztétel

Amennyiben fogyasztói panaszának rendezésével nem elégedett, jogosult a cégünk székhelye szerint illetékes Budapesti Békéltető Testület elé vinni ügyét.
Lehetősége van ezen kívül az elsősorban nemzetközi vitarendezésre kialakított, az Európai Unióból bárhonnan elérhető módon a neten rendelt árucikkel vagy szolgáltatással kapcsolatos vitáját elektronikusan bejelenteni, ha a fogyasztó kérését elutasította vállalkozásunk vagy arra nem válaszolt.
Ezen vitarendezés során a békéltető testülettel a párbeszéd végig a világhálón folyik és a megoldásra irányuló ajánlatukat is így adják meg.
Önnek mint fogyasztónak regisztrálnia kell magát az Európai Bizottság rendszerében, az alábbi linkre kattintva: link

Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát az online békéltető honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr. Ehhez szükséges megadni cégünk mint a vitával érintett cég adatait és további néhány információt – pl. hogy mi a kifogás a terméket vagy szolgáltatást illetően, mekkora összeget fizetett ki; szükséges bizonyítékokat is csatolni (pl. banki kivonat, megrendelés visszaigazolása.

Az oldal tetejére